برگزاری مراسم شب های قدر در بقاع شاخص استان همدان با جمعیت محدود

حجت الاسلام حسینی گفت: مراسم احیای شب های قدر با رعایت دستور العمل های بهداشتی و جمعیت محدود در ۱۰ بقعه شاخص استان همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید علی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مراسم شب های قدر با رعایت دستور العمل های بهداشتی و جمعیت محدود در 10 بقعه شاخص استان همدان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: در شهرستان همدان در امامزاده عبدالله، امامزاده خضر، فرزند علی، امامزاده حسین (ع) مراسم شب های قدر همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.

 

 وی تصریح کرد: افرادی که به این امامزادگان وبقاع متبرکه مشرف می شوند، لازم است، وسایل شخصی همچون مهر،سجاده، چادر نماز، کتاب قرآن و ادعیه به همراه داشته باشند.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: اطلاع رسانی از سوی هیئت امناء بقاع متبرکه و بسیج محل مبنی بر عدم حضور بیماران خاص و بیماری‌های زمینه ای با ریسک بالا و همچنین کودکان و سالمندان در مراسم شب قدر صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه هرگونه پذیرایی و توزیع نذورات در مراسم شب قدر در بقاع متبرکه ممنوع است، گفت: مدت زمان برگزاری مراسم  طبق اعلام ستاد ملی کرونا حداکثر ۲ ساعت است.

 

وی همچنین به اجرای طرح «ضیافت همدلی» با هدف دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر دادو گفت: در این طرح دو هزار و ۳۰۰ سبد غذایی به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار تومان از محل نیات واقفان تهیه و بین نیازمندان توزیع  شد.

 

کد خبر 1052333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha