پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم بین نیازمندان در ماه رمضان

اردشیری گفت: با همکاری کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان ۲۰۰ وعده افطاری ساده و غذای گرم ماه رمضان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«منصور اردشری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با همکاری کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان ۲۰۰ وعده افطاری ساده و غذای گرم ماه رمضان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: توزیع افطاری، بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمند یکی از فعالیت های مهم این کانون است که در ماه مبارک رمضان نیز در قالب افطاری ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: از ابتدای امسال نیز به منظور حمایت از خانوارهای کم برخوردار و برخی دهک‌های جامعه همچنین مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان لردگان کمک های مالی و بسته های معیشتی زیادی جمع آوری و توزیع شده است.

 

اردشیری گفت: کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی لردگان تا آخرین روزهای کرونایی در کنار نیازمندان این استان خواهد بود و بسته های مختلفی را به آنها توزیع می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: هر بسته افطاری شامل نبات، پنیر، خرما، نان، مرغ و چهار پرس غذای گرم با رعایت دستور العمل ‌های بهداشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 

کد خبر 1052357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha