ویژه برنامه شب های قدر در کانون «منتظران نور» برگزار می شود

نیکجو از برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر با اجرای برنامه های مختلف معنوی و مذهبی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های شب قدر در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم گفت: این ویژه برنامه ها در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: ویژه برنامه شب های قدر در این کانون با قرائت دعای «جوشن کبیر» از ساعت 10 شب آغاز می شود.

 

وی به سخنرانان این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت:  در شب نخست شب قدر، حجت الاسلام «محسن سجودی»، در شب دوم حجت الاسلام «علی پوردست» و شب سوم نیز حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امام جمعه جهرم به سخنرانی می پردازد.

 

نیکجو بیان کرد: همچنین دعای «ابوحمزه ثمالی» همراه با مداحی ذاکرین اهل بیت «مهدی شهیم» و  حجت الاسلام «علی پوردست» نیز در شب های قدر قرائت می شود.

 

وی با دعوت از اهالی مسجد، اعضای کانون و شهروندان برای شرکت در ویژه برنامه شب های قدر، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی توسط حاضران در این ویزه برنامه ها شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم شب های قدر را فرصتی برای نزدیک شدن به خداوند متعال دانست و از بچه های مسجد خواست تا از این فرصت به خوبی بهره گرفته و ظهور امام عصر (عج)، سلامتی رهبری انقلاب و زدوده شدن بیماری کرونا از چهره جامعه را در دعاهای خود فراموش نکنند.

کد خبر 1052400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha