برگزاری مراسم شب های قدر به صورت مجازی در کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: ویژه برنامه های شب های قدر در کانال مجازی کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

« فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفتویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری بعثت در مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان  در شب های قدر به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: این تدبیر به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراسم های شب های قدر است و امیدواریم بتوانیم گامی مهم در راستای کمک به جامعه کادر درمان در این شب های عزیز برداشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: با دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال در این شب های عزیز و زمزمه دعای فرج امیدواریم زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

 

وی با بیان این که شب های قدر بهترین فرصت برای ارتباط با خدا و توبه به درگاه حق تعالی است، خاطرنشان کرد: باید با توبه و استغفار به درگاه احدیت، خود را از بند مسائل دنیوی خارج کنیم.

 

 خدابخشیان با اشاره به این که دعا در شب های قدر فضیلت بسیار بالایی دارد ، گفت:  این شب ها فرصتی برای توبه و بخشش گناهان است و نباید از این فرصت به وجود آمده غفلت کنیم.

 

وی ادامه داد: شب قدر فرصتی خوب برای شستن دل از ناپاکی‌ و آلودگی و سبک‌شدن روح از بار گناهان است، لذا باید این شب را قدر دانست.

 

کد خبر 1052442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha