واحد سیار خونگیری در سطح شهر اردبیل مستقر است / نیازمند اهدای خون هستیم

دژکام گفت: واحد سیار خونگیری همزمان با شب های قدر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) اردبیل از ساعت ۲۲:۳۰ تا یک بامداد مستقر است تا به اهدا کنندگان خون خدمت رسانی کند.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: واحد سیار خونگیری همزمان با شب های قدر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) اردبیل واقع در ما بین چهارراه امام و میدان شریعتی جنب دبیرستان مدرس از ساعت 22 تا 1:30 بامداد مستقر است تا به اهدا کنندگان خون خدمت رسانی کند.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: در این روزهای سخت کرونایی نیازمند همدلی بیشتر مردم در زمینه اهدای خون برای کمک رسانی به بیماران نیازمند به ویژه بیماران خاص هستیم.

 

این مقام مسئول افزود: شب های پرفیض و برکتی است و به یاد این شب ها از همه همشهریان دعوت می کنیم تا در اهدای خون این سازمان را بیش از پیش یاری کنند.

 

دژکام خاطر نشان کرد: نیاز به خون یک نیاز همیشگی‌ در مراکز درمانی است و این سازمان نیز در این راستا ساعت کار خود را برای حضور اهدا کنندگان خون افزایش داده است.

 

وی اعلام داشت: پایگاه انتقال خون در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال از ساعت 8 صبح تا 13 در نوبت صبح و از ساعت 22 تا 1:30 بامداد نیز آماده پذیرش اهدا کنندگان خون هستند.

 

مدیر کل انتقال خون استان یادآور شد: علاقمندان به اهدای خون در زمان مراجعه به پایگاه انتقال خون و یا واحدهای سیار کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

کد خبر 1052934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha