کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان مجری مراسم شب های قدر هستند

ابدالی پور گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مجری برگزاری مراسم شب های قدر هستند.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مراسم شب های قدر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله  اجتماعی در مساجد برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: همچنین همزمان با شب های قدر طرح مواسات و همدلی با مشارکت خیران در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حال برگزاری است.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در ماه های نخست شیوع ویروس منحوس کرونا ویروس بانک اطلاعاتی از نیازمندان و ایتام محلات و مناطق روستایی استان تهیه کرده اند.

 

ابدالی پور افزود:  با جذب مشارکت های مردمی و حمایت های خیران به صورت ماهانه و مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می شود.

 

وی ادامه داد: در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان هم با مشارکت موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا تاکنون طی هشت مرحله گوشت گرم در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

ابدالی پور ادامه داد: در هر مرحله حدود 2 تن گوشت گرم  در قالب بسته های یک و نیم کیلویی در بیان ایتام و نیازمندان استان لرستان توزیع شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در ایام شهادت امام علی (ع) و شب های قدر طرح اطعام علوی هم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اجرایی شده است و در قالب این طرح غذای گرم پخت شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1053144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha