مراسم احیای سومین شب قدر در مصلی جمعه جهرم برگزار می شود

کاتبی از برگزاری مراسم سومین شب از لیالی قدر با شرایط ویژه در مصلی جمعه شهر جهرم خبر داد.

«ناصر کاتبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سومین شب از لیالی قدر، شب استجابت دعاها از درگاه خداوند متعال، زمزمه های مناجات بندگان با معبود خویش در مساجد طنین انداز می شود.

 

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم افزود: این مراسم نیز در مصلی جمعه شهر جهرم همچون شب های 19 و 21 ماه رمضان و با حضور پرشور مومنان و محبان اهلبیت (ع) برگزار می شود.

 

وی به تشریح جزییات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: شب زنده داران در این مراسم از بیان سخنران این آیین حجت الاسلام «محمد مصلی نژاد» بهره مند شده و قرائت فرازی از دعای «جوشن صغیر» نیز توسط حسن زاده از ذاکران اهلبیت (ع) انجام می شود.

 

کاتبی ادامه داد: همچنین قرائت دعای «ابوحمزه ثمالی» دیگر برنامه این سومین شب قدر در مصلی جمعه جهرم بوده که به وسیله حجت الاسلام وافی از قم و عطائی ذاکر اهلبیت (ع) انجام و پایان بخش برنامه نیز قرائت دعای قرآنی است که «منصور میمنه» دیگر ذاکر اهلبیت (ع) آن را زمزمه می کند.

 

وی به زمان برگزاری این برنامه نیز اشاره کرد که از ساعت ساعت یک بامداد و در مصلی جمعه شهر جهرم برگزار می شود.

 

کاتبی همچنین به همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و بطری آب را از سوی شرکت کنندگان در این مراسم الزامی دانست و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی و همچنین رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد.

 

کد خبر 1053843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha