برگزاری نمایشگاه مجازی عکس « قدرِ قدر» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نمایشگاه مجازی عکس« قدرِ قدر» با موضوع لیالی قدر در شرایط کرونایی مشتمل بر ۳۰ اثر از آثار هنرمند عکاس آران و بیدگلی خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:چهارمین نمایشگاه عکس هنرمند جوان آران و بیدگلی همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر در گستره فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته شد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در قالب این نمایشگاه، ۳۰ اثر از آثار هنری مسعود فخری از عکاسان هنرمند و جوان شهرستان آران و بیدگل به مدت ۷ روز در گستره فضای مجازی، کانال ها و گروه های محلی در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته شده است.

 

ضابطی ادامه داد: این نمایشگاه با رویکرد به تصویر کشیدن حال و هوای معنوی لیالی قدر، با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان آران و بیدگل و محدودیت های ایجاد شده، به صورت مجازی برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: عکاسی با احساسات بشر عجین شده است و یکی از رسالت های عکاسان، ثبت وقایع است. شب های قدر امسال در شرایط کرونایی و متفاوت از سال های گذشته برگزار شد، این  مراسم معنوی به جهت پیشگیری از شیوع این بیماری با تعداد نفرات محدود و ساعات محدود برگزار شد لذا این هنرمند عکاس سعی کرده این لحظات با شرایط خاص را برای آیندگان به ثبت برساند.

 

ضابطی خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس «قدرِ قدر» از ۱۶  اردیبهشت ۱۴۰۰ در فضای مجازی به نمایش گذاشته شده و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه یاد شده به پیج اینستاگرام صدای آران و بیدگل، نسل فردا و هنرمندان آران و بیدگل مراجعه کنند./

کد خبر 1054110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha