ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز قدس در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

انصاری گفت: اگرچه امسال به سبب شیوع ویروس کرونا راهپیمایی و تجمع عمومی روز قدس در استان برگزار نشد اما با ویژه برنامه‌های نمادین و به ویژه در قالب فضای مجازی این روز بزرگ گرامی داشته شد.

«موسی انصاری» در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل غاصب در میدان قدس شهرکرد از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای سرود میهن حماسه ساز توسط گروه سرود آوای باران و سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های میدانی این روز جهانی و بزرگ بود.

 

انصاری بابیان اینکه امسال برنامه‌های روز جهانی قدس با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: به اشتراک‌گذاری مطالب با هشتک «قدس شریف نزدیکیم»، مسابقه کتابخوانی و نقاشی، تولید و انتشار موشن‌گرافی، کلیپ، طرح و پوستر با موضوع قدس و انزجار از رژیم صهیونیستی، برگزاری جلسات تبیینی به صورت مجازی و روشنگری در خصوص خرابکاری‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری برنامه بصیرتی در مساجد استان بین ۲ نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: این برنامه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می‌شود.

 

انصاری بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌های استان برای بزرگداشت روز جهانی قدس دانست و گفت: برگزاری مسابقه پیامکی، حضور سخنرانان کشوری و اجرای برنامه‌های تبیینی در این قالب برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1054436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha