بسیار نگران برگزاری مراسم‌های عید فطر در خوزستان هستیم‌

ابول‌نژادیان با بیان اینکه تقریبا حدود یک هفته است که روند مبتلایان کرونا در خوزستان کاهشی شده گفت: بسیار نگران برگزاری مراسم‌های عید فطر در خوزستان هستیم‌ که مانند عید نوروز، دید و بازدیدها و خریدهای منتهی به عید، استان را دوباره وارد پیک جدید نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان شب گذشته به منظور جلب حمایت در توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روزهای منتهی به عید فطر و پرهیز از برگزاری دورهمی‌های عیدانه با تعدادی از شیوخ استان دیدار کردند.

 

در این دیدار «فرهاد ابول‌نژادیان» اظهار کرد: تقریبا حدود یک هفته است که روند مبتلایان کرونا در خوزستان کاهشی شده و در حال حاضر حدود یک هزار و 500 بیمار در استان بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: پیک سوم کرونا در خوزستان از بهمن ۹۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۹ روند رو به کاهش بود که متاسفانه دید و بازدیدهای عید و خریدهای یک هفته منتهی به نوروز باعث شد روند مجددا افزایشی شود و از اول فروردین بیماران سرپایی و از ۱۰ فروردین تعداد بستری‌ها بیشتر شد.

 

وی بیان کرد: بسیار نگران برگزاری مراسم‌های عید فطر هستیم‌ که مانند عید نوروز، دید و بازدیدها و خریدهای منتهی به عید، خوزستان را دوباره وارد پیک جدید نکند و از بزرگان و شیوخ می‌خواهیم تا به مردم بگویند این عید را به معنای واقعی در خانه‌های خود بمانند تا واکسیناسیون همه گروه‌ها انجام و شرایط بهتر شود.

 

ابول‌نژادیان با اشاره به اینکه تمام افراد کشور در چند ماه آینده واکسینه و نگرانی‌ها کمتر می‌شود تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم از خریدهای عید صرف‌نظر کنند و فرا رسیدن عید فطر امسال را به صورت مجازی و تلفنی تبریک بگویند تا مجددا شهرهای ما قرمز نشود و شاهد افزایش مرگ و میر هم‌استانی‌های عزیزمان نباشیم.

 

کد خبر 1054525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha