سفره‌ های افطاری نیازمندان با کمک مؤمنانه کانون مهرپویان رونق گرفت

فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه ماه مبارک رمضان امسال هم خانواده ‌های نیازمند را فراموش نکردند و با توزیع بسته های غذایی به سفره افطار و سحر این عزیزان رونق دادند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه ماه مبارک رمضان امسال هم خانواده‌های نیازمند را فراموش نکردند و با توزیع بسته های غذایی به سفره افطار و سحر این عزیزان رونق دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: برای دومین سال پیاپی سفره های بابرکت افطاری به علت شیوع کرونا در مساجد پهن نمی شود اما فعالان مسجدی شهر یانچشمه سفره های افطاری را به خانه های نیازمندان بردند.

 

وی ابراز کرد: فعالان این کانون به صورت خود جوش و با کمک های مالی خیرین اقدام به طبخ و توزیع افطاری برای توزیع بین خانواده های نیازمند کردند.

 

بهارلویی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در هفته پایانی ماه مبارک رمضان سنگ تمام گذاشتند و مانند سال قبل کمک‌های خود را برای دست‌گیری از نیازمندان اختصاص دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اعضای این کانون در کنار قرص ‌های نان مهربانی، بسته‌های غذایی و افطاری را بین نیازمندان توزیع می کنند تا بخشی از نیاز خانواده های محروم برطرف شود.

 

وی ابراز کرد: رزمایش کمک مومنانه، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌ شعبان مبنی بر راه ‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، آغاز شد که کانون فرهنگی هنری مهرپویان در کنار سایر نهادهای مردمی برای کمک به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 

کد خبر 1054564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha