آئین گرامیداشت روز قدس در مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک برگزار شد

حجت‌الاسلام میرعالی گفت: آئین گرامیداشت روز قدس به همراه اجرای آیتم‌های مختلف توسط کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان (عج) چمگلک برگزار شد.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با توجه به وضعیت کرونایی در کشور مقرر شد تجمعات و راهپیمایی‌های روز قدس برگزار نشوند اظهار کرد: کانون منتظران ظهور چمگلک در روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری آئین گرامیداشت این روز به همراه اجرای آیتم‌های مختلف کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: نوجوانان فرهنگی مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک در این آئین اقدام به سر دادن شعارهای استکبارستیزی و آتش زدن پرچم اسرائیل کردند و همچنین در ادامه سرودی با موضوع مقاومت و فلسطین اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه با هدف گرامیداشت روز جهانی قدس از ظرفیت فضای مجازی غافل نشدیم و پویشی را هم با موضوع تهیه کلیپ از به آتش کشیدن و نابود کردن پرچم اسرائیل راه‌اندازی کردیم که مورد استقبال و مشارکت ۱۰۰ کودک از شهر چمگلک قرار گرفت اذعان کرد: به‌زودی به پنج نفر از شرکت‌کنندگان این پویش جوایزی اهدا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام میرعالی تصریح کرد: موضوع قدس و فلسطین یک موضوع اعتقادی است و ریشه در باورهای ما دارد که این موضوع به عنوان یکی از دغدغه‌های فعالان فرهنگی مساجد محسوب می‌شود.

 

کد خبر 1054566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha