آغاز رزمایش «احسان رمضان» با توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد

۸ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «احسان رمضان» به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی»در رزمایش «احسان رمضان» که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: اگر مشکلات و بیماری ها در ابتدای کار فشارهایی را بر جامعه وارد می کند، ولی یک سری حکمت هایی نیز دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از حکمت ها این است که همدلی، تلاش، خدمت، مجاهدت و ... را در کنار فشارها ایجاد می کند تا انسان ها برای مبارزه با مشکلات و بیماری ها تلاش کرده و به دنبال راه حل باشند.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از بیماری کرونا به دستور مقام معظم رهبری رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» در سراسر کشورر شکل گرفت، ادامه داد: این کمک ها به دورترین نقاط به دست افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا ارسال می شوند.

 

آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت دستگاه ها، نهادها و خیرین برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تلاش هایی گسترده، ارزشمند و قابل تحسین در ایام کرونا داشته است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد از زحمات مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و کارکنان این ستاد در استان قدردانی کرد و گفت: کمک های ستاد اجرایی تا دورترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط سخت ارسال می شود، همچنان که در زلزله شهر سی سخت نیز این ستاد فعالیت های ارزشمندی نیز انجام داد.

 

وی فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در زمینه اشتغال خرد در روستاها را ستود و اظهار کرد: این ستاد با رایزنی های انجام شده قرار است در زمینه راه اندازی کارخانه قند یاسوج نیز همکاری لازم را داشته باشد.

 

«شایان نادری» هم در این رزمایش، اظهار کرد: رزمایش «احسان رمضان» در راستای رسالت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در حوزه‌ های توانمندی اقتصادی، زیربناهای فرهنگی و سلامت فعالیت دارد، گفت: ستاد سال 99 در حوزه اشتغال زایی 2 هزار و 800 طرح اشتغال زایی در سطح استان اجرا کرده است.

 

وی یادآور شد: سال گذشته رزمایش های مختلف در قالب «احسان و همدلی»، «احسان سلامت» و ارائه بسته های معیشتی توزیع لوازم التحریر و بسته های ضدعفونی برگزار شد.

 

نادری با اشاره به اینکه با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مرحله نخست 35 زندانی جرائم غیرعمد با هزینه یک میلیارد تومان آزاد شدند، ادامه داد: در مرحله بعدی 30 زندانی جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر سرعت خدمات رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان، گفت: امسال سه هزار و 100 سهمیه در زمینه ایجاد مشاغل به استان اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش های مختلف این ستاد با همکاری 90 گروه جهادی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود، گفت: تمام تلاش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عدالت توزیعی برحسب جمعیت و ماموریت های محوله انجام می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1054671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha