مسافرت در روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری ممنوع اعلام شد

بصیری گفت: مسافرت در ایام عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری ممنوع است و تردد خودروهای شخصی در محورها کنترل و جریمه ها اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، شنبه(۱۸ اردیبهشت) در ستاداستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با اشاره به قدردانی ستادملی از مردم به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی؛ سیر نزولی ابتلا به کرونا و بستری ها را مشهود دانست.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: این روند باعث لغو ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه دو در همه شهرها به سه هفته شد و ضوابط دیگر از جمله دورکاری کارمندان و ... باید با قوت ادامه یابد.

 

 

 

وی وضعیت استان کرمان را رو به بهبود دانست و با بیان اینکه در حال حاضر پنج شهرستان قرمز، هفت شهرستان نارنجی و 11 شهرستان دارای وضعیت زرد است؛ گفت: سیرجان، جیرفت، کهنوج، روبار جنوب و قلعه گنج در وضعیت قرمز و کرمان، رفسنجان، شهربابک، بردسیر، بافت، عنبرآباد و زرند در وضعیت نارنجی هستند.

 

 

 

بصیری در ادامه اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا آزمون های پایه نهم و دوازدهم در زمان خود با رعایت پروتکل ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد و مسافرت در ایام عید سعید فطر از 21 تا 25 اردیبهشت ماه جاری ممنوع است.

 

 

وی با افزودن این مطلب که در این تاریخ تردد خودروهای شخصی در محورها کنترل و جریمه ها اعمال خواهد شد؛ تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در صورتی که وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه های علوم پزشکی در سطح کشور نیاز به مکانی برای انجام واکسیناسیون داشته باشند، دستگاه های دیگر باید همکاری کنند و مکان در اختیار بگذارند.

کد خبر 1054692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha