توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ هزار قرص نان بین نیازمندان شهرضا

عرب گفت: ۵۰۰ بسته غذایی و ۱۰ هزار قرص نان به مناسبت ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان شهرضا توزیع می‌شود.

«فرهاد عرب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان شهرضا اظهار داشت: شیوع کرونا و قرار گرفتن شهرضا در وضعیت قرمز این بیماری برگزاری برنامه‌های حضوری را ممنوع کرده است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا افزود: بر این اساس به منظور استفاده از برکات برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه شهرضا محافل قرآنی به صورت مجازی از صفحه اینستاگرام امامزاده به آدرس  astanshahreza@هر روز بعد از نماز ظهر در امامزاده شاهرضا (ع) برگزار و از صفحات مجازی امامزاده پخش می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه کمک به نیازمندان نیز از دیگر برنامه‌های ضیافت همدلی در شهرضا است، تصریح کرد: بر این اساس به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۱۰ هزار قرص نان بین نیازمندان شهرستان شهرضا با ارزش ۵۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات شهرستان شهرضا توزیع شد.


وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح مراکز افق امامزادگان شهرضا همکاری‌های خوبی داشته اند.


عرب همچنین به تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان با همکاری مراکز افق امامزادگان نیز اشاره کرد و گفت: در راستای طرح ضیافت همدلی حدود ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد ریال که از محل درآمد موقوفات شهرستان شهرضا تهیه شده در دهه سوم ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1054714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha