به برکت وقف ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بندرعباسی توزیع شد

کریمی از اجرای رزمایش ضیافت همدلی با توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد کریمی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص اوقاف شهرستان به مناسبت ماه با عظمت رمضان، طرح ضیافت همدلی با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بود که 800 بسته مواد غذایی شامل برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، روغن و حبوبات،چای و... به ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان میان جامعه هدف توزیع شد.

 


وی یاری رساندن به مردم آسیب دیده و نیازمند را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جریان شیوع کرونا خسارت‌های گوناگون به جامعه بشری وارد شد که یکی از این صدمات به اقتصاد و معیشت مردم بود.

 

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا یکی از مأموریت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان است افزود: در این راستا از محل اجرا امینانه نیت واقفان، بسته‌های معیشتی تهیه و میان جامعه هدف در امامزاده سید مظفر با همکاری مرکز افق توزیع گردید.

 

وی، با اشاره به اینکه این بسته‌های مواد غذایی از محل اجرای امینانه نیات واقفان ، بقاع متبرکه و با مشارکت خیرین شهرستان تهیه شده خاطر نشان کرد: این چندمین مرحله از توزیع بسته‌های مواد غذایی میان آسیب دیدگان و خانوارهای بی‌بضاعت شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا است و این راه همچنان ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1054981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha