اقامه نماز عید سعید فطر در ۱۵۰۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی

حجت الاسلام احمدی از اقامه نماز عید سعید فطر در فضای باز هزار و ۵۰۰ مسجد، حسینیه و مصلی های سراسر استان مرکزی خبر داد.

حجت‌الاسلام «مجید احمدی» ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی به برگزاری نماز عید سعید فطر در استان اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: باتوجه به مصوبه ستاد پیشگیری ازکرونا در استان مرکزی نماز عید فطر در سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در فضای باز مساجد، حسینیه‌ها و مصلی برگزار می‌شود.

 

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی افزود: برنامه های ماه مبارک رمضان امسال به ویژه در شب‌های قدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با بهره گیری از فضای باز مساجد و در سلامت کامل برگزار شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امید است همچنان شاهد همکاری و همدلی مردم باشیم و نمازگزاران در عید سعید فطر نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی لازم به ائمه جماعات مساجد و مردم برای رعایت دستورالعمل ها بهداشتی و حفظ فاصله اجتمای به منظور اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر انجام شده است.

 

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: نماز عید سعید فطر در یک هزار و 500 نقطه شهری و روستایی در مساجد، حسینیه‌ها، مصلی‌ها، اماکن باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنانش به نحوه پرداخت زکات فطره نیز اشاره کرد و گفت: همانند سال‌های گذشته با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) فضایی فراهم می‌شود که مردم در مکان‌هایی که نماز عید فطر برگزار می‌شود فطریه خود را پرداخت کنند.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از روحانیون مستقر و بومی استان مرکزی در راستای اجرا و اطلاع رسانی پویش های صورت گرفته توسط سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: 143روحانی مستقر در راستای اقامه نماز عید سعید فطر، تهیه و توزیع نذورات و کمک های مومنانه در مناطق روستایی و شهری مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 1055534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha