عید سعید فطر نمایش قدرت اهل ایمان است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عید سعید فطر نمایش قدرت اهل ایمان است، گفت: اجتماع عظیم مسلمین در این روز می تواند در راستای اعتلای اسلام باشد.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به عید سعید فطر گفت: عید فطر نتیجه یک ماه ریاضت و روزه داری مسلمانان است و جایزه و هدیه ای است که خداوند برای مقدر کرده است و در روز اسباب شادی، طراوت ما را فراهم می آورد.

 

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عید فطر نمایش قدرت اهل ایمان است که بعد از یک ماه سختی و به جان خریدن گرسنگی و تشنگی و بعضی لذات به آنها داده می شود.

 

وی با بیان اینکه قدرت ایمانی ای که مسلمانان در طول این یک ماه پیدا می کنند باعث می شود که در یک مانور معنوی به نماز عید سعید فطر حضور یابند، گفت: در زمان امام رضا (ع) وقتی قرار شد که امام نماز عید را اقامه کنند، خلیفه زمان از قدرت ایمانی امام ترسید و وی را از این کار بر حذر داشت. همین مسئله نشان دهنده قدرتی است که می تواند این اجتماع عظیم برای اعتلای اسلام به همراه داشته باشد.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم مسلمین در این روز می تواند به اعتلای اسلام، قوت قدرت اهل ایمان و تاثیرات فرهنگی بر دل ها و جان ها منجر شود.  

کد خبر 1055895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha