۶۳ درصد حوادث  خراسان جنوبی از نوع  جاده ای است

اسعدزاده گفت: ۶۳ درصد حوادث خراسان جنوبی از نوع جاده ای است لذا توسعه ناوگان امدادی، پایگاه های امدادی و پلیس راه نیازمند تقویت بیشتری است.

«محمد حمزه اسعد زاده» امروز (22 اردیبهشت) در جریان مانور امداد و نجات جاده ای در محور نهبندان_زاهدان به خبرنگار شبستان اظهار کرد: مانوری به منظور توان سنجی، آمادگی بیشتر و مهک زدن نیروهای امدادی و عملیاتی  در محور نهبندان_زاهدان برگزار شد.

 

 معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی متاثر از حوادث تلخ گذشته است، این استان استانی حادثه خیز و بیش از 63 درصد حوادث آن جاده ای است که نیازمند توجه بیشتر و تقویت نیروهای امدادی و عملیاتی است.

 

اسعدزاده بیان کرد: سال گذشته بیش از دو هزار و 200 نفر عملیات و 550 حادثه داشته ایم که 620 حادثه آن از نوع جاده ای بوده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از 63 درصد حوادث خراسان جنوبی حوادث جاده ای است، گفت: هرچه مانورهای عملیاتی بخش جاده ای افزایش یابد نقاط قوت نیروهای عملیاتی و امدادی بیشتر و کاستی های آن ها رفع می شود.

 

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش های نریوهای امدادی و عملیاتی، خاطرنشان کرد: جاده نهبندان- زاهدان محوری پر تردد است که باید به تقویت و توسعه ناوگان امدادی، پایگاه های امدادی و پلیس راه توجه بیشتری شود.

 

گفتنی است در مانور امداد و نجات شهرستان؛  جاده نهبندان- زاهدان در زمان حادثه توسط نیروی انتظامی و پلیس راه مسدود شد و کار خارج کردن مصدومین توسط هلال احمر و اورژانس انجام شد و ماشینی که منحرف و آتش گرفته بود خاموش شد.

 

در این مانور که هفت مصدوم و چهار فوتی داشتیم، مصدومان با دو خودروی اورژانس به مرکز شهرستان اعزام شدند، همچنین راهداری بلافاصله جاده انحرافی را برای عبور خودروهای دیگر ایجاد کرده بود.

کد خبر 1055959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha