دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی با ایران ناامید شده است

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی با ایران ناامید و بی نتیجه مانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز روز عید فطر در محل میدان تاریخی نقش جهان اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و شرایط خاص کشور اظهارداشت: وضعیت اقتصادی کشور با توطئه و تحریم های سخت و ظالمانه برای زندگی مردم بسیار سخت شده بود.

 

امام جمعه اصفهان افزود: کشور در مدت چند سال اخیر در شرایط جنگ و سخت ترین دوران قرار گرفته و بسیاری از مشکلات مثل کاهش ارزش پول ناشی از همین وضعیت است.

 

وی با بیان اینکه مردم بر این وضعیت صبر کردند، تصریح کرد: این صبر و همراهی مردم با نظام ارزشمند و در ناکامی دشمنان نقش داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: خیرین و افراد داری تمکن مالی در تهیه بسته های معیشتی برای کمک به خانواده های نیازمند نقش موثری داشتند و همین انفاق و گذشت ها بسیاری از مشکلات را رفع کرده است.

 

وی با بیان اینکه روزی این مشکلات رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: تداوم جریان همدلی و کمک به نیازمندان و همچنین صبر بر مشکلات لازم است.

 

*فرصت سازی دشمن برای ناامیدی مردم

 

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی با ایران ناامید و بی نتیجه مانده است، تصریح کرد: ایجاد ناامیدی در بین مردم فرصت دیگری برای تحقق اهداف دشمنان است.

 

وی ادامه داد: عدم حضور مردم در انتخابات قطعا دشمن را برای اهدافش امیدوار و برای کشور زیبنده نیست.

 

*اسرائیل نابود خواهد خورد

 

آیت الله طباطبایی نژاد، به حوادث اخیر اشاره کرد و اظهارداشت: کشتار مظلومانه دانش آموزان دختر در افغانستان صدمه های جدی را برای دشمنان خواهد داشت و روزی این همه ظلم منجر به رسوایی و نابودی اسرائیل خواهد شد.

وی یادآورشد: مردم غزه با ایستادگی و مقاومت شکست های خوبی را نصیب رژیم صهیونیستی کرده اند.

کد خبر 1056284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha