افزایش علاقمندی در فرزندان مهمترین روش یادگیری قرآن و آموزه های دینی است

حجت الاسلام خوشرو گفت: افزایش علاقمندی در فرزندان مهمترین روش یادگیری قرآن و آموزه های دینی است و باید کودکان و فرزندان ما از کودکی با معارف قرآنی آشنا شوند.

حجت الاسلام «مهدی خوشرو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: تربيت کودکان با  آموزه هاي ديني با تاکيد بر سيره اهل بیت(ع) مهمترین عامل برای سعادت دنیا و آخرت آنان است و باید به این مساله مهم توجه شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بهشهر افزود: نماز خواندن فرزندان‌ مان را باید در سنین پایین جدی بگیریم و فرزندان قطره قطره از زلال معرفت سیراب شوند و با قرار گرفتن در مسیر معارف دینی و قرآنی به آموزش ها و انجام فرائض دینی علاقمند شوند.

 

وی با بیان اینکه آموزه های دینی و اسلامی در تثبیت رفتار و اخلاق فرزندان موثر است؛ تصریح کرد: اگر فرزندان ما از کودکی با معارف الهی و دینی آشنا شوند؛ آرامش واقعی در نهاد و ضمیرشان نهادینه می شود.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: افزایش علاقمندی در فرزندان مهمترین روش یادگیری قرآن و آموزه های دینی است و باید کودکان و فرزندان ما از کودکی با معارف قرآنی آشنا شوند.

 

وی افزود: در کنار آموزش های مختلف، رفتار والدین تأثیر بسیار زیادی در فرزندان و عملکرد آنان در حوزه‌های مختلف دارد و لذا پدر و مادر باید نسبت به مباحث دینی اهمیت ویژه‌ای داشته و با استمرار و تداوم در عمل به آموزه‌های دینی، زمینه‌ الگوپذیری مناسب فرزندان را فراهم کنند.

 

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بهشهر یادآور شد: توجه به آموزه های دینی و اسلامی همواره موجب ارامش است و لذا باید معارف دینی را مطابق با فطرت عقل و فطرت دل در کودکان بیان کرد و به زبان خود آنها مطالب را به آنان آموزش داد تا اثرگذاری بیشتری داشته و در نهادشان نهادینه شود.

کد خبر 1057751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha