فعالان کانون های مساجد حامی ملت مظلوم فلسطین است

سقاء گفت: فعالان کانون های مساجد حامی ملت مظلوم فلسطین است و همراه با آنها جنایت های کودک کشی رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کنیم.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همچنان که امام خمینی (ره) فرموده اند رژیم اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است که جنایت های آنها روز به روز ماهیت آن را آشکار می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد حامی ملت مظلوم فلسطین است و همراه با آنها جنایت های کودک کشی رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کنیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: خوی مسلمان کشی از رویکردهای کشورهای استکباری است و این جنایت ها را با «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» محکوم می کنیم.

 

سقاء اذعان داشت: آزادی قدس شریف وعده الهی است که به همت آزادی خواهان جهان بزودی محقق می شود و سردار شهید سلیمانی نیز بر این هدف تاکید داشتند.

 

وی تاکید کرد: مردم فلسطین به امید روز آزادی این جنایت های وحشیانه را تحمل می کنند و امیدواریم این آرزو به زودی محقق شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: هیچ انسان آزاده ای در برابر این جنایت های سخیف و وحشتناک سکوت نخواهد کرد و فریاد آزادی قدس شریف حتی در کشورهای استکباری نیز شنیده می شود و باید این را به فال نیک گرفت.

 

کد خبر 1058243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha