پروژه باغ فرهنگی یونسکو در کرج سازگان میان قومیت های ایران را نشان می دهد

کمالی زاده گفت: پروژه باغ فرهنگی یونسکو در کرج با هدف نشان دادن سازگان میان قومیت های ایران ساخته شده است و انتظار می رود به واسطه ساز و کاری که دارد شاهد اثرگذاری آن به منظور تحکیم فرهنگ ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غلامعلی حداد عادل » طی افتتاح و راه اندازی باغ فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو و ایران در کرج که شامگاه ۶ خرداد با حضور رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در کرج گفت: سازگاری میان قومیت های مختلف در کرج این شهر را استثناء از دیگر شهرهای ایران کرده است.

 

شهردار کرج افزود: پروژه باغ فرهنگی یونسکو در کرج با هدف نشان دادن سازگان میان قومیت های ایران ساخته شده است و انتظار می رود به واسطه ساز و کاری که دارد شاهد اثرگذاری آن به منظور تحکیم فرهنگ ها باشیم. 

 

وی اظهار کرد: خلق این پروژه کار عظیمی بود چرا که باید متناسب با زیستگاه اصلی آن هویت در این باغ شهر ساخته می شد و تمامی ارکان آن احداث و معین می گردید. 

 

کمالی زاده بیان کرد: کرج مقصد گردشگری نیست با وجود این درصدد این هستیم تا به واسطه راه اندازی پروژه های شهری به این میزان شاهد تحولات موثر باشیم.

 

شهردار کرج خاطرنشان کرد: همراهی و مساعدت شورای اسلامی پنجم در تخصیص بودجه لازم به منظور راه اندازی پروژه فرهنگی باغ فرهنگی کرج اهمیت ویژه ای دارد که قابل قدردانی است. 

 

 

کد خبر 1060986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha