مشارکت در انتخابات ستون امنیت کشور را مستحکم و ضامن بقای جامعه است

سردار کریمی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ستون امنیت کشور را مستحکم و ضامن بقای جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار « محسن کریمی» در آیین آغاز عملیات ساخت یادمان و یادواره شهدای گمنام شهر میلاجرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است و نسل جوان و آینده انقلاب اسلامی باید بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی آشنا شوند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به موفقیت ها و پیشترفت های روزافزون جبهه مقاومت در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: به برکت مجاهدت های شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و خصوصا جبهه مقاومت شاهد پیروزی های روز افزون جبهه حق بر باطل هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا برای دفاع از حریم ولایت، جامعه و امنیت گام در مسیر شهادت گذاشتند، ادامه داد: این راه همواره ادامه دارد و ملت ایران با تاسی از فرهنگ و سیره شهدا در این مسیر گام بر می دارند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خود گامی برا دفاع از حریم جامعه و امنیت کشور است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: امروز انتخابات یک نبرد مهم برای دفاع از امنیت و استقلاب کشور است که باید با همه توان را برای دفاع پای کار بیاوریم.

 

در شرایط پیش رو و در گام دوم انقلاب ملت ایران راهی جز قوی شدن و توانمند شدن در همه عرصه ها ندارند و لذا انتخابات یکی از بسترهای قوی شدن ملت است که باید به آن توجه داشته باشیم.

 

و با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ستون امنیت کشور را مستحکم می کند و ضامن بقای جامعه خواهد بود، اضافه کرد: این حضور آگاهانه آثار و برکات زیادی از جمله رفع مشکلات اقتصادی و موانع معیشتی مردم را دارد.

 

سردار کریمی بر مشارکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح تاکید کرد و گفت: ولایت مداری، ساده زیستی، انقلابی، مردمی و پاکدستی از شاخصه های افراد اصلح است.

کد خبر 1062355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha