اندیشه های امام برای نسل های مختلف تبیین شود/ مشارکت انتخاباتی برای اصلاح امور

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: اندیشه های امام برای نسل های مختلف بر اساس نیاز و شرایط سنی تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «عباس محمدحسنی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان در محل مصلی امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز اتفاقات 14 و 15 خرداد اظهارداشت: حرکت امام در تشکیل انقلاب اسلامی ماندگار و در دنیا توسعه پیدا کرد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم حرکتی انقلابی را شکل داد و قدرت های فاسد را از کشور خارج و پس از دوران های طولانی انقلابی مبتنی بر دستورات اسلامی جایگزین کفر و فساد شد.

 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) برای این جریان بسیار خون دل و زحمت ها را متحمل شد و باید این حرکت مهم حفظ و مسیر آن در آینده نیز تداوم یابد.

 

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه مکتب مدیریتی و سیاسی امام راحل اثرگذار و برای اداره کل کارآمد بود، تصریح کرد: اندیشه های امام برای نسل های مختلف بر اساس نیاز و شرایط سنی در مناسبت های مختلف سیاسی مثل سالروز رحلت ایشان تبیین و تشریح شود.

 

وی به رویکرد مردم داری رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و یادآورشد: ایشان برای طبقه ضعیف جامعه جایگاهی قائل بود و همواره به گره گشایی از مشکلات از این قشر توصیه داشت چرا که ایستادگی در برابر دشمنان با همین قشر اتفاق می افتد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: امام به طبقه بالای مالی جامعه کمتر برای رفع چالش ها امیدوار بود.

 

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل سازش ناپذیر بود، تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به دنبال فریب افکار عمومی و قول و وعده هایی هستند که باید مراقب این توطئه ها باشیم.

 

*مشارکت انتخاباتی برای اصلاح امور

 

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انتخابات 28 خرداد امسال و نقش آن در اهداف نظام خاطرنشان کرد: تحریم برای حضور در این عرصه سیاسی توطئه دشمن است و نباید مردم در این مسیر قرار بگیرند.

 

وی ادامه داد: انتخابات فرصتی برای یک انتخاب اصلح و رفع مشکلات و چالش های جامعه است و مردم علاوه بر حضور حداکثری باید در انتخابات، شایسته گزینی را نیز مدنظر داشته باشند تا در ادامه مسیر و راه زندگی اهداف امام باشد.

 

حجت الاسلام محمدحسنی، انگیزه خدایی و مدیریت صادقانه را از ویژگی های رهبر کبیر انقلاب بیان کرد و افزود: رئیس جمهرر منتخب نیز باید در این مسیر حرکت کند.

کد خبر 1063232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha