توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه‌نشین سنندج

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: به مناسبت شهادت امام صادق(ع) ۱۲۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه‌نشین سنندج توزیع می‌شود.

نورعلی خزاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت شب شهادت امام صادق(ع) ویژه برنامه‌هایی در ۲۴ هیئت مذهبی استان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌ها با همکاری هیئات مذهبی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: سخنرانی روحانیون و مدیحه‌سرایی مداحان و قرائت ادعیه در این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه در ۱۴ هیئت مذهبی استان و تهیه و توزیع سه هزار برگ تراکت السلام علیک یا روح‌الله و السلام علیک یا امام صادق(ع) در هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها از جمله دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی کردستان است.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان اعلام کرد: حضور اکیپ‌های پنج نفره گروههای جهادی هیئات مذهبی برای همکاری با مدافعان سلامت در راستای ضدعفونی مکان‌ها و معابر عمومی نیز از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی استان است.

 

خزاعی تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته مومنانه توسط خیرین در مناطق محروم شهری را نیز از برنامه‌های هیئات مذهبی استان به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل و شهادت امام صادق(ع) برشمرد.

 

وی اضافه کرد: در راستای سالگرد ارتحال امام راحل برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم توسط هیئات مذهبی استان نیز برگزار شد.

کد خبر 1063268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha