حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی می کند

آیت الله نورمفیدی گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه های دشمنان خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه 21 خرداد) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: جمعه هفته آینده 28 خرداد روز انتخابات است و بزرگان کشور به حضور حماسی مردم به انتخابات تاکید کردند و باید همه به عنوان یک وظیفه شرعی در این انتخابات شرکت کنیم.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: برخی از برادران و خواهران اظهار بی میلی برای شرکت در این انتخابات دارند و دلیل آن  را نیز مشکلات زیادی معیشت، گرانی و بیکاری نسل جوان، بحران و مشکل مسکن و غیره بیان می کنند و داوطلبان ریاست جمهوری نیز در مناظره های خود به این موضوع اشاره کردند.

 

آیت الله نورمفیدی متذکر شد: باید به این مهم توجه داشته باشیم که با حضور در پای صندوق رای نمی خواهیم به این مشکلات آری یا خیر بگوییم و هر کسی هم به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود وظیفه دارد به این مسائل بپردازد و حضور ما در انتخابات ابعاد بزرگتری دارد.

 

وی افزود: دشمنان ما در تلاش هستند که بیان کنند که مردم از این نظام خسته شدند و متاسفانه در داخل نیز برخی به این موضوعات دامن می زنند که با نظام مشکل پیدا کردند و ما می خواهیم با حضور در این انتخابات بیان کنیم که با این نظام مشکل نداریم و برای حفظ این نظام شهید و جانباز و آزاده زیادی تقدیم کردیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان متذکر شد: همه ما برای این شجره طیبه سرمایه گذاری کردیم و مردم هیچگاه پشت این نظام را خالی نمی کنند، مردم ما مشکل دارند و از این مشکلات ناراحت هستند و هیچ ایرانی نمی تواند بیان کند که با نظام و انقلاب و استقلالی که امروز جمهوری اسلامی پیدا کرده مخالف است.

 

آیت الله نورمفیدی بابیان اینکه امروز ایران در جهان عزت پیدا کرده است، افزود: امروز دشمنان ما از اثرگذاری ایران در منطقه ناراحت است و هیچ ایرانی پیدا نمی شود که از اقتداری که به وجود آمده ناراحت باشد.

 

وی یادآور شد: هر وقت مشکلی در کشور پیش می آید دشمن تلاش می کند که مردم را دلسرد کند، در کشور تنها مشکل اقتصادی وجود ندارد فساد یکی دیگر از مشکلات مهم این کشور است و باید با تلاش مسئولان این مشکلات برطرف شود.

 

امام جمعه گرگان به انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و افزود: امیدواریم هفته آینده با حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه های دشمنان خنثی شود.

 

آیت الله نورمفیدی به میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیه) و امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: فاصله بین این دو میلاد در یکم ذی القعده و 11 ذی القعده به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده و این دهه را گرامی می داریم.

 

 

کد خبر 1064794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha