انتخاب شخص اصلح بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی را حل می کند

آیت الله حیدری گفت: یکی از مهمترین مشکلاتی که امروز به دلیل ناکارآمدی برخی از مدیران ایجاد شده، ضعف اقتصادی است و قطعا حضور گسترده مردم و انتخاب شخص اصلح می تواند بخش عمده از مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

«آیت الله محسن حیدری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: انتخابات و حضور حداکثری از دو جهت اهمیت بسیار بالایی دارد و این دو مطلب جمهوریت و اسلامیت است، جمهوریت یعنی مبتنی بر رای مردم و اسلامیت یعنی مبتنی بر موازین دین مبین اسلام است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور گسترده مردم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را روبه جلو حرکت خواهد داد افزود: انقلاب اسلامی همواره در طول دشمنان فراوانی دارد که از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پشتیبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران امام زمان (عج) است افزود: بر اساس آیات و روایات خداوند زمانی کمک می کند که پشتوانه مردمی وجود داشته باشند، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

آیت الله حیدری با تاکید بر اینکه تامین امنیت هر ملت به وسیله مردم صورت می گیرد تصریح کرد: اگر حضور حداکثری مردم در صحنه های مختلف نباشد هیچ کس و هیچ قدرتی نمی تواند امنیت را برای یک ملت به وجود آورد، بنابراین با حضور مردم در صحنه ها برنامه های مفید مختلف محقق می شوند.

 

وی به نقش حضور حداکثری مردم در حل معضلات اقتصادی اشاره کرد و یاد آور شد: یکی از مهمترین مشکلاتی که امروز به دلیل ناکارآمدی برخی از مدیران ایجاد شده، ضعف اقتصادی است و قطعا حضور گسترده مردم و انتخاب شخص اصلح می تواند بخش عمده از مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

 

کد خبر 1064862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha