مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند

آیت‌الله حیدری گفت: مردمی که امروز برای لبیک گویی به ندای امام امت، ولایت و ارواح طیبه شهیدان پای صندوق‌های رای آمدند بدانند که با این کار حماسه‌ای بزرگ در حال ساختن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت‌الله محسن حیدری» امروز (جمعه 28 خرداد) با حضور در حسینیه ثارالله اهواز، رای خود را در صندوق اخذ رای انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه اقوام خوزستان توسط اسلام، ولایت، انقلاب اسلامی و مصالح استان خوزستان به هم پیوند خورده‌اند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز برای لبیک گویی به ندای امام امت، مقام معظم رهبری، ولایت و برای مسرور ساختن دل آقا امام زمان (عج) و روح بزرگ امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهیدان و سردار دل‌ها پای صندوق‌های رای آمدید و بدانید که با این کار حماسه‌ای بزرگ در حال ساختن است.

 

وی اضافه کرد: سرنوشت مملکت امروز مشخص می‌شود و امیدواریم با انتخاب دولتی مقتدر، قوی، حزب‌الهی، جوان، متعهد، دلسوز، فسادستیز و سر کار بتوانیم مشکلات فعلی را به حول و قوه الهی با کمک و همت مردم حل کنیم.

 

آیت‌الله حیدری ابراز کرد: به عنوان خادمی کوچک در مجلس خبرگان رهبری از عزیزانی که تا به حال تصمیم نگرفتند پای صندوق‌های رای بیایند و هنوز در خانه هستند دعوت می‌کنم هر چه سریع‌تر به قافله عشق، کرامت، غیرت و سربلندی بشتابند.

 

وی تصریح کرد: ناامیدی و یاس از جنود شیطان است و شما از سربازان امام زمان (عج) هستید از این رو از برادران و خواهران می‌خواهم عجله کنید تا از قافله عقب نمانند.

 

کد خبر 1067463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha