رقابت ۳۸۰۰ داوطلب کنکور سراسری در جهرم

نیکفر گفت: سه هزار و ۸۰۰ داوطلب کنکوری در شهرستان جهرم برای حضور در دانشگاه‌ها با هم رقابت می‌کنند.

 «مهدی نیکفر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برای برگزاری کنکور در جهرم، گفت: کنکور سراسری امسال در 21 حوزه امتحانی در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم به برگزاری کنکور سراسری امسال در پنج گروه آزمایشی اشاره کرد و افزود: بیشترین شرکت کنندگان مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی با هزار و 920 داوطلب است.

 

وی ادامه داد:  همچنین گروه آموزشی ریاضی و فیزیک با با ۲۶۵ داوطلب، کمترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال در جهرم را به خود اختصاص داده است.

 

نیکفر اضافه کرد: در مجموع تعداد سه هزار و 800 داوطلب آزمون سراسری سال 1400 درشهرستان جهرم در روزهای آینده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه کنکور سراسری ۱۴۰۰ از تاریخ نهم تا دوازدهم تیر ماه در حوزه ‌های جهرم برگزار می شود، عنوان کرد: چهارشنبه نهم تیرماه رشته هنر، پنجشنبه دهم تیر ماه رشته های انسانی و تجربی جمعه یازدهم تیرماه رشته تجربی و ۱۲ تیرماه داوطلبین رشته زبان خارجه  در نوبت صبح با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: در برگزاری این آزمون دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و علوم پزشکی با آموزش و پرورش جهرم همکاری می کنند.

کد خبر 1068104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha