جزئیات ۵ پرونده فساد اقتصادی استان گلستان + اسامی

رئیس کل دادگستری استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان جزئیات ۵ پرونده فساد اقتصادی استان گلستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان جزئیات ۵ پرونده فساد اقتصادی استان گلستان را معرفی کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه دداد: براساس تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی نام برده که برخی از جرائم که رای آن قطعی شده باید رسانه ای شود و هر ساله از این فرصت استفاده می کنیم و این اسامی را به رسانه ها اعلام می کنیم.

 

هاشمیان بیان کرد: کلاهبرداری به نام«فرهاد کمی» فرزند خلیل انجام شده که خرید 9 هزار و 500 کیلو مرغ و ارائه پنج فقره چک های مسروقه بود که وی به سه سال حبس و 202 میلیون تومان جزای نقدی و رد مال محکوم شده و رای آن در شعبه سوم دادگاه تجدی نظر قطعی شده است.

 

وی افزود: «محمد لاشکی» فرزند عباس کلاهبرداری ثبت سوری خرید گندم به میزان 252 میلیون تومان بود که به 18 ماه حبس و 252 میلیون تومان جزای نقدی در شعبه 12 تجدید نظر استان محکوم شده است.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: مشارکت در کلاهبرداری آثار قدیمی و عتیقه به نام «دلاور لکزایی» و «علی اصغر صدوقی» و با مشارکت چند نفر دیگر بوده که این افراد به دو سال حبس و جزای نقدی 24 هزار دلار، 310 سکه طلا و یک میلیارد ریال رد مال ب در شعبه 12 تجدید نظر محکوم شده است.

 

هاشمیان یادآور شد: کلاهبرداری رایانه به اسم «امیر اسماعیلی» بود که 190 میلیارد ریال به پنج سال حبس تعزیری که در گنبد کاووس بوده و رای آن قطعی شده است.

 

وی تاکید کرد: کلاهبرداری به مبلغ پنچ میلیارد و 400 میلیون ریال از شکات «حمیده ذالفقاری» 10 سال و 6 ماه حبس و جزای نقدی به همین میزان و در گنبدکاووس قطعی شده است.

 

کد خبر 1068596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha