استقبال باشکوه مردم شهر وردنجان از بیرق سبز رضوی

موسوی گفت: خادمان حرم رضوی در سفر به شهر وردنجان مورد استقبال با شکوه و گسترده مردم و مسئولان این شهر قرار گرفتند.

سید «حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: هر ساله در ایام دهه کرامت تیم هایی از خادمان حرم امام رضا (ع) با حمل بیرق سبز رضوی به اقصی نقاط ایران سفر کرده و به نوعی با این کار ارزشمند معنوی موجبات گسترش و عمق بخشی فرهنگ رضوی در سطح کشور می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: مراسم استقبال از خادمان حرم رضوی با حضور گسترده مردم و مسئولان شهر وردنجان در فضایی آکنده از شور و نشاط معنوی برگزار شد و مردم در این مراسم با اهدای گل از این خادمان استقبال می کردند.

 

وی ابراز کرد: همزمان با دهه کرامت، جمع زیادی از علاقه‌مندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهر وردنجان با استقبال گرم از خادمان امام رضا (ع) و بیرق حرم مطهر آن امام همام، عشق و علاقه خود به اهل بیت (ع) بویژه حضرت امام رضا (ع) را نشان دادند.

 

موسوی گفت: مردم شهر وردنجان پرچم مطهر و متبرک حرم رضوی و خادمان امام رضا (ع) را با اجرای مداحی، قرائت دعا و نیایش، صلوات خاصه امام رضا (ع) و مداحی تا محل اجرای برنامه همراهی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان با اشاره به اینکه مردم ولایت ‌مدار شهر وردنجان به خاطر ارادت قلبی به اهل‌بیت (ع) و به‌ ویژه امام رضا (ع) خادمان حرم رضوی را با جان و دل پذیرا شدند، اضافه کرد: مردم به یاد و نام امام رضا (ع) اشک شوق ریختند.

 

وی تأکید کرد: باید دهه کرامت را قدر بدانیم و حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را در استان چهارمحال و بختیاری گرامی بداریم.

 

کد خبر 1069425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha