مناسبت های مذهبی فرصتی مغتنم در جهت ترویج ارزش های دینی است

زنگنه برگزاری مناست های مذهبی را فرصتی در جهت نشر ارزش های دینی عنوان کرد و گفت: مراسم جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری با سخنرانی و مولودی خوانی برگزار شد.

«خدیجه زنگنه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  همزمان با ولادت حضرت رضا(ع) به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مراسم جشنی در محل مسجد ابوالفضل (ع) برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری همدان افزود: سخنرانی ، مولودی خوانی ، حضور دو نفر از منتخبین مردم در شورای شهر همدان و اهدای جوایز از برنامه های جشن میلاد بود.

 

وی به حضور نمازگزاران مسجد و اعضای کانون در این جشن اشاره کرد و گفت: مناسبت هاي مذهبي فرصتي مغتنم براي ترويج ارزشهاي ديني در جامعه است.

 

زنگنه ، لزوم بستر سازی آشنایی اقشار مختلف مردم با سبک زندگی از منظر امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ رضوی را به خصوص برای نسل امروز یادآور شد و افزود: همه ائمه معصومین (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) از جایگاه خاصی در بین مردم برخوردار هستند که باید زمینه آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی ایشان را برای اقشار مختلف در گروه های سنی ایجاد کرد.


وی کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بهترین مکان برای ترویج فرهنگ رضوی دانست و تاکید کرد: به لحاظ ارتباط کانون ها با اقشار مختلف مردم و نمازگزاران فرصت هایی فراهم می شود که از این فرصت ها به خصوص در ایام دهه کرامت می توان برای آشنایی با فرهنگ رضوی فراهم کرد.
 

 

کد خبر 1069500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha