مهلت ثبت نام و پرداخت بسته تسهیلات کرونایی تا آبان ماه سال جاری تمدید شد

مقدم با اشاره به اهتمام دولت در قالب مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: مهلت ثبت نام و پرداخت بسته تسهیلات کرونایی تا آبان ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تمدید و پرداخت تسهیلات کرونایی تا پایان آبان ماه سال جاری گفت: این امر با اهتمام دولت در قالب مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا انجام شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: فرصت متقاضیان به منظور بهره مندی از بسته حمایت از کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریورماه سال جاری بود که این مدت تا آبان ماه سال جاری تمدید شد. 

 

وی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، کمک رسانی و حمایت مالی از اقشار و گروه های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا است به همین منظور متقاضیانی که پیش از ۱۵ اسفند سال گذشته در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و موفق به دریافت این تسهیلات نشده اند می توانند از این طرح بهره مند شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شرایط سخت اعتباری در کشور وجود دارد همچنین تنگناهای مالی ولی عزم دولت مبتنی بر بهبود معیشت مردم و حمایت از مشاغل آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا است. 

 

 

 

کد خبر 1069745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha