احیایی واحدهای راکد با همت دادگستری استان گلستان

حجت الاسلام قاسمی به احیای واحدهای راکد با همت دادگستری استان گلستان اشاره کرد و گفت: در هفته قوه قضاییه در استان گلستان یکی از واحدهای راکد در شهرک صنعتی مینودشت به چرخ کار برگشت.

حجت الاسلام «مهدی قاسمی وناجمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در هفته قوه قضاییه در استان گلستان برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

 

معاون اجتماعی  وپیشگیری از وقوع جرم داد گستری گلستان ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای احیاء واحدهای تولیدی که در سطح استان بنا به مشکلات تعطیل و یا راکد شده بود صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام قاسمی بیان کرد: براساس این اقدامات بسیاری از کارخانه های تولیدی احیاء و کارگران بیکار شده به سر کار برگشتند.

 

وی افزود: بازدید روسا و دادستان های قضایی استان از واحدهای شهرکی استان در هفته قوه قضاییه شاهد بودیم و در این بازدید نسبت به بررسی دغدغه این فعالان اقتصادی اقدام شد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از کارخانه هایی که در مینودشت چندین سال از کار افتاده بود با پیگیری دستگاه قضایی در این هفته به چرخ تولید برمی گردد.

 

وی افزود: حضور مسئولان قضایی استان در برنامه های تلویزیونی و برگزاری نشست های خبری در این راستا از اقدامات ما در طول هفته قوه قضاییه در استان به شمار می رود.

کد خبر 1070155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha