تشرف بیش از ۲۰۰۰ نفر به دین مبین اسلام در نیمه اول ۲۰۲۱

مرکز فرهنگ اسلامی «محمد بن راشد» اعلام کرد که بیش از ۲۰۰۰ ساکن دبی از ملیت های مختلف در نیمه اول سال ۲۰۱۲ میلادی به دین مبین اسلام مشرف شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « khaleejtimes»، مرکز فرهنگ اسلامی «محمد بن راشد» اعلام کرد که بیش از 2000 ساکن دبی از ملیت های مختلف در نیمه اول سال 2012 میلادی به دین مبین اسلام مشرف شده اند.

 

طبق آمارهای رسمی ارائه شده توسط این مرکز ، حدود 2027 نفر از ژانویه تا ژوئن 2021 در این مرکز بریا تشرف به اسلام شهادتین خوانده اند.

 

مرکزی که تحت نظر اداره امور اسلامی و امور خیریه در دبی  قرار دارد ، تازه مسلمانان را با اصول مدارای اسلامی آشنا می کند و حمایت های اجتماعی ، آموزشی و مذهبی را برای آنها فراهم می کند.

 

این مرکز مشتاق گسترش فرهنگ اسلامی و تعالیم مدارا همراه با راهنمایی تازه مسلمانان با آموزش آنها و همچنین گسترش اصول اسلامی برای پیروان سایر ادیان است که مایلند اسلام واقعی را بشناسند.

 

«هند محمد » ، مدیر این مرکز گفت: این مرکز دائماً در تلاش است تا ارزش ها و مبانی اسلام را گسترش دهد تا سطح آگاهی عمومی را در بین جوامع ساکن دبی با استفاده از تمام ابزارهای فنی و منابع انسانی برای افزایش دهد.

 

حنا الجلف ، رئیس بخش رفاه تازه مسلمانان تأیید کرد که بر اساس گفتمان تمدن این مرکز که ارزش های مدارا را ترویج می کند ، آشنایی ساکنان با فرهنگ اسلامی منجر به مسلمان شدن 2027 نفر از ساکن دبی شد.

 

الجلف توضیح داد که اگر کسی بخواهد در مورد اسلام اطلاعات بیشتری کسب کند یا شهادتین خود را اعلام کند ، این مرکز روش های مختلفی از جمله ارتباط با مرکز تماس 800600 IACAD ، پورتال خدمات هوشمند www.iacad.gov.ae  و راه های دیگر را در اختیار او قرار می دهد.

کد خبر 1070872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha