نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری کنکور سراسری در جهرم

زارعی با تاکید بر نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری کنکور سراسری در جهرم گفت: در مجموع تعداد سه هزار و ۸۰۰ داوطلب در شهرستان جهرم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

«نسرین زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کنکور سراسری امسال در 21 حوزه امتحانی و پنج گروه آزمایشی در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان جهرم افزود: بر اساس مصوبه استانداری، دانشگاه‌ها به همراه متولیان برگزاری آزمون کنکور سراسری که در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ برگزار می‌شود، برنامه‌های پیشگیرانه خود را به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در ستاد استانی و شهرستانی ارائه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، حتما نظارت‌های لازم بر مکان‌هایی که قرار است کنکور برگزار شود انجام دهند، خاطرنشان کرد: در فرمانداری ویژه‌ شهرستان جهرم جلسه‌ای در خصوص برگزاری کنکور سراسری برای کمیته امنیتی و دستگاه‌های خدمات رسانی تشکیل می شود.

 

زارعی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و سایر دانشگاه‌هایی که مکانی را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده‌اند تا دانش آموزان با آرامش این آزمون را سپری کنند، عنوان کرد: در برگزاری این آزمون دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و علوم پزشکی با آموزش و پرورش جهرم همکاری می کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه جهرم در پایان گفت: در مجموع تعداد سه هزار و 800 داوطلب آزمون سراسری سال 1400 درشهرستان جهرم در روزهای آینده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کد خبر 1071048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha