رقابت ۳۲۱۵ دانش‌آموز جهرمی در کنکور سراسری

قناعتیان از رقابت سه هزارو ۲۱۵ دانش‌آموز جهرمی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: از اين تعداد هزار و ۴۸۰ نفر دختر و هزار و ۷۳۵ نفر پسر هستند.

«محمد قناعتیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دانشگاه پیام نور جهرم میزان برگزاری آزمون سراسری بوده و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده و آزمون بر اساس شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود. 

 

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در برگزاری كنكور سراسری در شهرستان جهرم افزود: اين آزمون به مدت چهار روز متوالی از صبح روز چهارشنبه ۹ تیر ماه تا روز شنبه ۱۲ تيرماه ۱۴۰۰ در اين دانشگاه و حوزه های فرعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: در اين آزمون در شهرستان جهرم تعداد  سه هزار و ۲۵۱ نفر با يكديگر رقابت می كنند كه از اين تعداد هزار و ۴۸۰ نفر دختر و هزار و ۷۳۵ نفر پسر هستند.

 

قناعتیان با اشاره به اینکه شروع فرآيند برگزاری آزمون صبح ها راس‌ ساعت‌ هشت آغاز می شود، عنوان کرد: درب حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ هفت و نیم صبح بسته می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه از ورود متقاضیان پس از بسته شدن درب حوزه های امتحانی ممانعت بعمل می آید، خاطرنشان کرد: داوطلبان لازم است زمان مناسب از منزل تا حوزه امتحانی را برآورد کنند و به موقع در محل آزمون حضور یابند.

 

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در برگزاری كنكور سراسری در شهرستان جهرم ادامه داد: حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶ و نیم صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور داوطلبان است. 

 

وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

 

قناعتیان با اشاره به اینکه حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي خودداری می کنند، اظهار کرد: نماینده رفع نقص کارت شرکت در آزمون سازمان سنجش از روز سه شنبه  هشتم تیرماه تا روز شنبه ۱۲ تیرماه در ۲ نوبت از ساعت هشت و نیم تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۸ عصر در ساختمان اداری دانشگاه پیام نور واقع در طبقه دوم ساختمان ملاصدرا مستقر و پاسخگوی داوطلبان هستند.

 

کد خبر 1071398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha