۱۶ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور شرکت می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از رقابت بالغ بر ۱۶ هزار دانش آموز استان در ۱۱۶ حوزه کنکور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «هادی زارع پور» گفت: آزمون سراسری 1400 از نهم تا دوازدهم تیرماه در 116 حوزه آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 45 حوزه در بویراحمد، 27 حوزه در شهرستان گچساران، 20 حوزه در دهدشت، 10 حوزه در لنده، هشت حوزه در بهمئی و 6 حوزه در چرام به این آزمون اختصاص یافته است.

 

وی با بیان این که تعداد داوطلبان حوزه های محول شده به آموزش و پرورش استان 16 هزار و 359 نفر است، افزود: از این تعداد پنج هزار و 800 داوطلب در شهرستان بویراحمد، چهار هزار و 634 داوطلب در دهدشت، سه هزار و 719 داوطلب در شهرستان گچساران، 900 داوطلب در لنده، 695 داوطلب در چرام و 611 داوطلب در بهمئی حضور خواهند داشت.

 

زارع پور تصریح کرد: حوزه های برگزاری آزمون به لحاظ بهداشتی تجهیز شده اند و آزمون با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز چهارشنبه، علوم ریاضی و انسانی روز پنجشنبه، علوم تجربی روز جمعه و گروه علوم انسانی زبان‌های خارجی روز شنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 1071431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha