سپاه از آغاز تا کنون اجازه تعطیل شدن مسئله کار و تولید در کشور را نداده است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های سپاه در طول چهاردهه گذشته از انقلاب اسلامی ایران گفت: سپاه از آغاز تا کنون اجازه تعطیل شدن مسئله کار و تولید در کشور را نداده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» با حضور در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز که چهارشنبه ۹ تیر در سالن شهید سبجانی کرج برگزار شد گفت:

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: سپاه از آغاز تا کنون اجازه تعطیل شدن مسئله کار و تولید در کشور را نداده است؛ سپاه با توان توان و ایستادگی در برابر فشارهای همواره فعالیت های شاخصی را با هدف ارتقاء کشور به سرانجام رسانده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت نیروی سپاه به عنوان نیرویی که در برابر آمریکا و ایادی وابسته به آن ایستاده است بیان کرد: نیروهای سپاه در سطح منطقه امنیت پایدار ایجاد کرده اند و برای آمریکا و عوامل استکباری آن چیزی جز ناکامی و شکست به همراه نداشته است.

 

وی اظهار کرد: جریان شیوع بیماری کرونا و فعالیت های مستمر و با اهمیت سپاه نیز قابل تأمل است، همچنین روند فعالیت های اثرگذاری که با محوریت خودکفایی اقتصادی به سرانجام رسید اعم از احداث پالایشگاه و سد از جمله اقدامات سپاه است.

 

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: سپاه با ایجاد اتحاد و وحدت میان مردم و نظام توانسته است بسیاری از اقدامات و راهبردها را برنامه ریزی و اجرا کند.

 

آیت الله جسینی همدانی در پایان تصریح کرد: اتحاد موثر مردم و نظام با محوریت سپاه زمینه دوام و بقاء آن است و این یکی از موضوعاتی است که بررسی و واکاوی فعالیت این نیروی مخلص این مهم را نشان می دهد. 

 

 

کد خبر 1071658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha