جولان بی حجابی گردشگران  در فیلبند مازندران

رجبی گفت: در راستای مقابله با بدججابی توجه به حضور گردشگران در روستاهای ما ضرورت دارد، که طبق آمار بدترین نوع آن در روستای (فیلبند) شهرستان بابل استان مازندران مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی رجبی وندچالی»امروز(۹تیر) در جلسه فرهنگ گسترش عفاف و حجاب به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب بیان کرد: یکی از چالش‌های پیش رو در زمینه عفاف و حجاب عدم وجود ابلاغیه عفاف و حجاب در ادارات و نهادهای اجرایی است‌.

 

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه ما نمی‌گوییم حجاب فقط به چادر ختم می‌شود، افزود: جداسازی اتاق‌ها و دفاتر کار آقایان از بانوان یکی از راهکارهای رعایت عفاف و حجاب است که البته چالش‌هایی را نیز با خود به همراه دارد.

 

رجبی تصریح کرد: یک سری از مسائل باید توسط مسئولان بالادست اجرایی شود تا مابقی درس بگیرند، آمارها نشان می دهد در شهرداریها به مقوله عفاف و حجاب کمتر توجه می‌شود، از این رو تصمیم گرفتیم ارزیابی سالیانه عفاف و حجاب در حوزه ادارات و سطح شهر را در دستور کار قرار دهیم که انجام می‌شود.

 

دبیرکارگروه عفاف و حجاب استان مازندران عنوان کرد: در راستای گسترش عفاف و حجاب طرح جدیدی در حوزه‌های ساحلی و دریا، راهاندازی و طراحی بازدید ماهیانه عفاف و حجاب در شهرستان، توجه به حضور گردشگران در روستاهای ما که بدترین نوع آن در روستای (فیلبند) شهرستان بابل مشاهده می‌شود و ورود سمن‌ها به بنیاد خانواده اقداماتی در حال اجرا است.

 

این مسئول گفت: ما تمام تلاشمان را می‌گذاریم تا شاهد کاهش عفاف و حجاب در جامعه نباشیم ولی در این مسیر نیاز به همکاری و هماهنگی با سایر ارگان‌ها داریم، فصل تابستان در پیش است گردشگران به مناطق خوش آب و هوا سفر می‌کنند مراقب عفاف و حجاب باشیم.

کد خبر 1071699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha