محرومیت زدایی از نیازهای اصلی کشور و تاکید رهبر است

سردار کریمی گفت: محرومیت زدایی یکی از نیازهای اصلی کشور و اولویت مهم و از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار«محسن کریمی» در آیین سرکشی از چند واحد تولیدی در شهرصنعتی کاوه، ضمن تاکید بر تلاش در راستای تولید ملی و حمایت از آن گفت: تلاش برای تحقق جهش تولید در شرایط امروز کشور، جهاد فی سبیل الله است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان پرچم داران جهاد فی سبیل الله هستند و در این عرصه مجاهدانه تلاش می کنند، افزود: دشمنان پس از ناکامی در مقابل اراده و ایمان ملت ایران جنگ اقتصادی را به راه انداخته و به دنبال از بین بردن استقلال و خودکفایی کشور بودند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره از استقلال ایران اسلامی می ترسیدند، بیان کرد: با همت و مجاهدت ملت ایران در عرصه های مختلف توطئه های آنها خنثی شد و امروز ما در کشور مستقل و خودکفا هستیم و در بخش های صنعتی و کشاورزی فعالیت های خوبی داریم.

 

حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع از اقدامات مهم بسیج

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع آنها را یکی از اقدامات مهم بسیج در طی این سال ها دانست و گفت: طرح های ویژه ای دراین خصوص با موفقیت اجرا شده و در طی سه ماه گذشته بیش از ۸ واحد صنعتی راکد در استان احیا و در سال گذشته بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی تثبیت شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ملت ایران با تلاش و کوشش جوانان و دانشمندان غیور ایرانی امروز به خودکفایی رسیده اند و توانسته در بسیاری از عرصه ها برتر باشد و خوشبختانه در این مسیر ثابت قدم است.

 

سردار کریمی خاطر نشان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه و توطئه های دشمنان در جنگ اقتصادی تولیدکنندگان ما با مجاهدت های شبانه روزی اقدامات قابل تقدیری در راستای خودکفایی انجام دادند و امروز رقابت پذیری تولیدات ایرانی با سایر کشورها نشان از این همت ها و مجاهدت های شبانه روزی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش محرومیت زدایی یکی از نیازهای اصلی کشور و اولویت مهم و از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری دانست و گفت: باید همه توان را در این راستا به کارگیری کنیم و لازمه آن انسجام و هم افزایی همه جانبه است.

کد خبر 1073051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha