مدیران ساده زیستی و محروم نوازی شهید انصاری را الگوی خود قرار دهند

سردار نقدی با بیان اینکه مدیریت اسلامی مدیریت مردمی، متواضع و در خدمت مردم است گفت: مدیران باید به مانند این شهید بزرگوار ساده زیست، محروم نواز و خدمتگزار باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « محمدرضا نقدی» امروز(سه‌شنبه، 15 تیر) در پیام تصویری به یادواره شهیدان انصاری و نورانی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه شهید انصاری الگوی فداکاری به‌ویژه الگویی برای نخبگان به‌منظور خدمت به جامعه است گفت: شهید علی اخوین انصاری، روستا زاده‌ای بود که با اخلاص، دلدادگی و درایت جاودانه شده و در تاریخ ماندگار شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این شهید بزرگوار سرشار از استعداد، هوش و نخبگی بود افزود: وی با وجود امکانات محدود تحصیل در رودسر، به دانشگاه تهران راه یافت و به دلیل سابقه مبارزاتی علیه شاه، اجازه تحصیل عالی به او داده نشد، سپس به آمریکا رفت و در دو رشته ریاضی و صنایع در مقطع دکتری مشغول به تحصیل شد.

 

وی ادامه داد: درحالیکه این شهید در حال آماده شدن برای دفاع از پایان‌نامه دکترای ریاضی‌ خود بود، با اعلام نیاز از سوی کشور، بلافاصله بعد از انقلاب به ایران بازگشت و تمام برنامه‌هایش در مسیر علم و دانش را رها کرد و سختی‌هایی که منتهی به شهادتش شد را به جان خرید.

 

سردار نقدی با بیان اینکه نخبگان باید سپاسگذار نعمت‌های الهی بوده و خدمتگزار جامعه خود که آنها را پرورش داده، باشند، تصریح کرد: این نخبگی شهید انصاری را متواضع کرده و خود را در راه خدمت به مردم صرف کرد و مردم‌داری او باید الگوی همه مسئولان باید باشد.

 

وی با اشاره به خدمات شهید انصاری به جامعه، که اخلاص و مردم‌داری او زبانزد بود گفت: مدیران باید به مانند این شهید بزرگوار ساده زیست، محروم نواز و خدمتگزار باشند که در ازای این خدمتگزاری مردم هم قدردان هستند.

 

سردار نقدی با بیان اینکه مدیریت اسلامی مدیریت مردمی، متواضع و در خدمت مردم است تاکید کرد: مسیر موفقیت کشور، راهی است که شهید انصاری‌ها پیش روی ما قرار دادند.

 

گفتنی است، استاندار وقت گیلان در مسیر عزیمت به استانداری به همراه معاون عمرانی‌اش «علی نورانی» صبح ۱۵ تیر سال ۱۳۶۰ درست یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

 

 

 

کد خبر 1073427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha