کمپین مجمع مسلمانان  برای ساخت ۱۸ مسجد در «بارینگو» کنیا

مجمع مسلمانان بارینگو در تلاش است تا بودجه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون شیلینگ برای ساخت ۱۸ مسجد و کمک به بهبود زیرساخت های مکان های عبادی در سراسر این شهرستان جمع آوری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « kenyanews»، مجمع مسلمانان بارینگو در تلاش است تا بودجه ای بالغ بر 200 میلیون شیلینگ برای ساخت 18 مسجد و کمک به بهبود زیرساخت های مکان های عبادی در سراسر این شهرستان جمع آوری کند.

 

شهرستان بارینگو یک منطقه مسکونی در کنیا است که حدود  555 هزار و 561 نفر جمعیت دارد.

 

«جمعه عمر» ، رئیس مجمع مسلمانان بارینگو گفت كه این مجمع تصمیم گرفته است از خیرخواهان برای كمک به آنها در ساختن مساجد و مدارس در سراسر شهرستان یاری بخواهد.

 

عمر گفت: ما از نیکوکاران در کنیا و خارج از این کشور می خواهیم که در ساختن مساجد و مدارس به ما کمک کنند.

 

رئیس مجمع مسلمانان بارینگو خاطرنشان كرد که برخی از مساجد مانند مسجدی که سال گذشته در «ماریگات» راه اندازی شد دارای چالش های بسیاری هستند چرا که هزینه کافی برای ساخت آنها صرف نشده و به همین دلیل یا بسیار کوچک هستند و یا زیرساخت های خوبی ندارند.

 

وی افزود: مشکل آب یکی از مشکلات بزرگ در بسیاری از مساجد بارینگو است و ما برای برطرف کردن این معضل نیاز به یاری مردم و افراد خیر داریم.

 

عمر با اشاره به  اینکه بارینگو یک منطقه خشک و نیمه خشک است  و مردم در آن دارای مشکلات زیادی هستند از نیکوکاران خواست تا به آنها برای ساخت مساجد و مدارس کمک کنند.

کد خبر 1073587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha