آگاه سازی مردم از نحوه مصرف درآمدهای مالیاتی موجب افزایش اعتماد جامعه به نظام مالیاتی می شود

«ابراهیم قلی زاده» مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل، با صدور پیامی هفته فرهنگ مالیاتی را تبریک گفت و تاکید کرد: آگاه سازی مردم از نحوه مصرف درآمدهای مالیاتی موجب افزایش اعتماد جامعه به نظام مالیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «ابراهیم قلی زاده» مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل با صدور پیامی هفته فرهنگ مالیاتی را تبریک گفت و تاکید کرد: آگاه سازی مردم از نحوه مصرف درآمدهای مالیاتی، موجب افزایش اعتماد جامعه به نظام مالیاتی می شود.

 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

مالیات مطمئن ترین، سالم ترین و پایدارترین منبع تامین مالی دولت به شمار می رود که با برنامه ریزی صحیح می تواند اثرات مطلوبی در توسعه پایدار کشور، مقاوم سازی اقتصاد در برابر تهدیدهای خارجی، رفع نابرابری های اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت در جامعه و  افزایش رفاه و آبادانی و تامین امنیت، بهداشت و درمان داشته باشد.

 

در این راستا کارشناسان و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور با اراده ای قوی و تلاشی جهادی در این مسئولیت خطیر به خوبی نقش آفرین بوده اند و مودیان محترم مالیاتی نیز با تمکین داوطلبانه، سازمان را در رسیدن به اهدافش یاری نمودند که نتیجه آن تحقق 107 درصدی مالیات در سال 99 بوده است.

 

فرهنگ مالیاتی نقش انکارناپذیری در بالابردن درآمدهای مالیاتی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی دارد. آگاه ساختن مردم از نحوه مصرف درآمدهای مالیاتی، اعتماد جامعه به دستگاه مالیاتی را بیشتر می کند. آگاه شدن مردم از ارتقای خدمات و رفاه اجتماعی، آموزش، بهداشت و آبادانی، توسط درآمدهای مالیاتی، رشد فرهنگ مالیاتی و مشارکت روزافزون پرداخت داوطلبانه مالیات را سبب می شود.

 

اینجانب 16 تیر، روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را خدمت مسئولان، همکاران و مردم شریف استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و از فعالان اقتصادی، اتحادیه ها، مجامع صنفی و رسانه های ارتباط جمعی به سبب مشارکت در حماسه اقتصادی پرداخت مالیات، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

همچنین از کارکنان محترم اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل به واسطه تلاش ها و خدمات صادقانه آن عزیزان در روزهای اوج شیوع کرونا و در جهت دستیابی به اهداف سازمان، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

 

ابراهیم قلی زاده /  مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل

کد خبر 1073889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha