طرح تامین امنیت مراسم عید قربان در «بنین» /  استقرار ۳۰۰۰ نیروی پلیس در اطراف مساجد

پلیس «بنین» واقع در غرب آفریقا اعلام کرد: سه هزار نیروی امنیتیا برای تامین امنیت مساجد در روز عید سعید قربان در اطراف مکان های عبادی مستقر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « dailypost»، پلیس «بنین» واقع در غرب آفریقا سه هزار نیرو را برای تامین امنیت مساجد در روز عید سعید قربان در اطراف این مکان های عبادی مستقر می کند.

 

پلیس تاکید کرده است که همه اقدامات لازم را برای تامین امنیت نمازگزارانی که می خواهند در روز عید قربان به مساجد بروند،انجام دهد.

 

«فیلیپ اوگابدو» ، کمیساریای ایالتی پلیس این مسئله را در بیانیه مطبوعاتی که روز جمعه توسط سخنگوی فرماندهی در شهر بنین به «دیلی پست» ارسال شد ، اعلام کرد.

 

وی تاکید کرد که این فرماندهی عید قربان را به همه مسلمانان در سراسر کشور تبریک می گوید و وعده می دهد تا شرایط امنی را برای برگزاری مراسم این عید برای آنها برقرار کند.

 

به گفته او درحین برگزاری مراسم عید قربان در مساجد این فرماندهی اقدامات كافی امنیتی را برای تأمین امنیت جان و مال همه مسلمانان و عموم مردم انجام می دهد و همه اقدامات احتمالی تروریستی را خنثی می کند.

 

«فیلیپ اوگابدو» خاطرنشان کرد که علاوه بر مساجد دیگر مراکز استراتژیک در سراسر بنبن تحت نظارت و کنترل نیروی پلیس در عید سعید قربان قرار می گیرند.

 

کد خبر 1076279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha