همکاری مراکز نیکوکاری ملایر در توزیع گوشتی قربانی در عید قربان

خراسانی گفت: مراکز نیکوکاری ملایر در ذبح گوسفند و توزیع گوشت در بین نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته امداد ملایر در روز عید قربانی همکاری ویژه ای دارند.

«علی خراسانی»  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر گفت: کمیته امداد ملایر نیز همزمان با این اعیاد مبارک در راستای دستگیری از نیازمندان برنامه های مختلف حمایتی را دارد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از اجرای طرح قربانی با همکاری مراکز نیکوکاری ملایر خبر داد و گفت: در این طرح  پیش بینی شده که بیش از یکصد راس گوسفند توسط مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ملایر به همت خیران و نیکوکاران ذبح و گوشت آن بین خانواده های زیر پوشش و نیازمند توزریع  شود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 36 مرکز فعال نیکوکاری در شهرستان ملایر زیر نظر کمیته امداد  فعالیت دارند گفت:  این مراکز در مناسبتها و برنامه های مختلف در راستای کمک به خانواده های زیر پوشش در زمینه توزیع بسته های معیشتی، کمک جهیزیه، توزیع غذای گرم، لوازم التحریر و حوزه درمانی و... همواره کنار نیازمندان هستند.

وی با بیان اینکه برای عید غدیر نیز کمیته امداد ملایر با همکاری مراکز نیکوکاری اطعام غدیر را در دستور کار دارد گفت: در این زمینه نیز با همکاری خیران و نیکوکاران اقدام به توزیع غذای گرم در روز عید غدیر در بین خانواده های زیر پوشش و نیازمند خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به  اهدای تعدادی جهیزیه به نوعروسان  زیر پوشش این نهاد در هفته ازدواج گفت: مراسم عقد تعدادی از نوعروسان نیز در دفتر امام جمعه ملایربرگزار و خطبه عقد این نوعروسان توسط امام جمعه ملایر جاری شد.

خراسانی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون 40 سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در ملایر اهدا شده که مبلغ هر  کدام از این  جهیزیه ها بیش از 15 میلیون تومان  بوده است.

خراسانی با بیان هر تعداد پرونده نوعروس برای جهیزیه داشته باشیم نسبت به تامین جهیزیه نوعروسان اقدام می‌شود تصریح کرد:  هزینه  جهیزیه نوعروسان از منابع امداد و کمک خیران ومراکز نیکوکاری است.

وی همچنین با بیان اینکه  سال گذشته 213 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در ملایر اهدا شد گفت: ابن تعداد جهیزیه جهیزیه کلی بوده که علاوه بر آن کمکهای موردی شامل پرداخت  مبلغ دو میلیون تومان و یا وام کارگشایی بوده است.

 

 

کد خبر 1077095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha