راه مقابله با فشارهای اقتصادی  تکیه بر توان داخلی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به توطئه های اقتصادی دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، گفت: راه مقابله با این توطئه ها تکیه بر توان داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(30تیر)، در خطبه های نماز نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم‌آباد، با گرامیداشت دهه ولایت، اظهار داشت: دهه دوم ذی‌الحجه دهه امامت و ولایت است و هیچ چیزی در جایگاه و منزلت با این ۲ قابل مقایسه نیست.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه احکام الهی با امامت و ولایت تحقق پیدا می‌کند، افزود: نسل امروز باید با حقایق، احکام و آرمان ها آشنا شوند و از این فرصت ها به خوبی استفاده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه های استکبار جهانی و ضربه به اقتصاد کشور، گفت: راه پیروزی اتکا به نیروهای داخلی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه با مهار گرانی باید مشکلات مردم برطرف شود، گفت: دستگاه‌های مربوطه باید در این ایام پای کار آمده و مانع احتکار اجناس شوند.

 

وی با تأکید بر نظارت و کنترل بازار، خاطرنشان کرد: در کشوری که تولید کننده سیمان است قابل قبول نیست که با قطعی برق با افزایش قیمت‌ این محصول روبرو شویم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت برخورد جدی با گرانفروشی و کم فروشی، اظهار کرد: در مقابل قانون شکنی و بی نظمی ها باید ایستادگی کرد.

 

کد خبر 1077732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha