توزیع ۲۳۰۰بسته گوشت نذری بین نیازمندان شهرستان محمودآباد

هاشمی نسب از توزیع ۲۳۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان محمودآباد خبرداد و گفت: این تبرکی های مومنانه به همت خادمیاران رضوی و خیرین تهیه و توزیع شد.

«سیدعلی هاشمی‌نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد ویژه دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: همزمان با آغاز این دهه چند طرح برای مشارکت مردم در عید قربان اجرایی شده است.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی محمودآباد افزود: یک طرح شامل خریداری بیش از ۶۰ رأس گوسفند به صورت متمرکز و توزیع ۱۱۵۰ بسته گوشت قربانی بین نیارمندان بوده که توسط دفتر خدمات رضوی شهرستان انجام شد.

 

وی با بیان اینکه گوسفند ها به صورت شرعی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا ذبح شدند، یادآورشد: بسته های گوشت قربانی با حفظ کرامت نیازمندان در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

 

هاشمی نسب ادامه داد: در طرح دوم طی یک فراخوان در بین خادمیاران، افرادی که در ذبح گوسفند توانایی داشتند شناسایی شده و از طرف دفتر خدمات رضوی شهرستان جهت ذبح گوسفند به‌صورت رایگان به منازل قربانی‌کنندگانی که توانایی ذبح نداشتند اعزام شدند.

 

وی افزود: علاوه بر توزیع ۱۱۵۰ بسته‌ گوشت قربانی توسط دفتر خدمات رضوی شهرستان، کانون‌های ۵۷گانه محلی این شهرستان نیز بیش از این تعداد بسته‌های گوشت قربانی توزیع کردند که مجموعاً ۲۳۰۰ بسته گوشت توسط خادمیاران امام رئوف در سطح شهرستان محمودآباد و حومه بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1078278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha