ادامه توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد تا ۵ مرداد

کارت آزمون کارشناسی ارشد تا پنجم مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش و ‌آموزش کشور توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان،  آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنجشنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر سراسر کشور و رقابت ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب برگزار می‌شود.

در روز اول (چهارشنبه ۶ مرداد ماه) برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزمون رشته شناور ۳۴ رشته و با تعداد داوطلب ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب، در روز دوم (پنجشنبه ۷ مرداد ماه) آزمون ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ داوطلب و در روز سوم (جمعه ۸ مرداد ماه) آزمون ۶۳ رشته امتحانی و با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد. توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد تا پنجم مرداد ماه ادامه دارد.

براساس، آخرین اطلاعات درباره راه­های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه­هاي برگزاري آزمون، انتظار می­رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده­های محترم خود، آن را رعایت کنید.

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی­مورد در محل آزمون جدا خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

6- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

7- از تماس دست­ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری نمایند.

8- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید).

9- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

10- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي­شود نظير صندلی­ها، دستگيره درب­­ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

کد خبر 1079102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha